MENU

Login Membro

Site Status

Utilizadores Online:
287
Empregadores Online:
0
Total Membros:
560 242
Total Empregadores:
42 471
Empregos:
18 172
Currículos:
62 030










    Detalhes do anúncio

Oferta de emprego: German Supervisor – Customer Service:Experis

Descrição do emprego:

Referência da oferta: Experis
Referência da oferta: Tempo Inteiro
Referência da oferta: 11-12-2024
Zona Lisboa
Referência da oferta: Call Center / Help Desk

     



  

Referência da oferta:

We are looking for talented people.
Do you focus on the essentials and deliver what you promise? Are you trying to make complicated things simple and are unmistakably different in everything you say and do? And the most important: are you good at providing exceptional service every day?

In downtown Lisbon, the selected candidate will manage the German Customer Service Team, encouraging staff to achieve goals.

You will be the first point of contact for any employee and responsible for the team's performance, KPI’s reporting and to ensure the implementation of internal processes.

The ideal candidate must meet the following requirements:
- Experience in Customer Service, cross selling and Team Management (2/3 years);
- Very good command of at least two languages - minimum level C1: German - English is a plus;
- Passion for telecommunication;
Flexible working hours (Monday to Saturday) from 07:00 to 21:00.

  

Competências:

Categoria de emprego: Outras [ Ver todos os empregos de Outras ]
Requisitos linguísticos:
Tipo de emprego:
Remuneração: Não especificado
Grau académico: não especificado
Anos de experiência: Não especificado
Localização do emprego: Lisboa Lisboa
Endereço: Lisboa
Tipo de empresa Empregador
Data de publicação: 2024-05-23 / Viewed 2345 times
Informação de contacto
Empresa: Experis


Candidatura online