MENU

Login Membro

Site Status

Utilizadores Online:
13
Empregadores Online:
0
Total Membros:
564 326
Total Empregadores:
42 468
Empregos:
17 789
Currículos:
64 393










    Detalhes do anúncio

Oferta: Customer Success Specialist:MULTIPESSOAL

Descrição do emprego:

Customer Success Specialist

   » Multipessoal
   » Ref: 7146480
   » 19-12-2024
   » Porto
   » Call Center / Help Desk

Detalhe da Oferta:



A Multipessoal é uma empresa de referência no setor dos recursos humanos que atua nas áreas de trabalho temporário, outsourcing, field marketing, information technology, recrutamento e seleção especializado e facility services. A nossa atividade está diretamente relacionada com a nossa visão: ser a primeira escolha no mundo do trabalho, disponibilizando mais do que oportunidades de emprego, o suporte necessário a Clientes, Colaboradores e Candidatos.
Descrição: 
We are currently hiring a Customer Success Specialist for a multinational company in the Energy Sector.
Responsabilidades: 
- Optimization and implementation of customer service tools, namely SalesForce and TalkDesk software;
- Coordination and roll out of training sessions for internal teams;
- Analyze, design and reengineer the business processes;
- Synthetize information to clearly communicate the needs of stakeholders and service opportunities;
- Partner with work team members to build and iterate on prototypes and products / services;
- Develop own tools using Design Thinking methodology, to fix service issues;
- Outline key success metrics to measure and communicate outcomes on desirability, feasibility, and viability;
- Coach non-designers such as faculty and staff on human-centered design principles and the design process, and facilitate workshops with diverse groups across the organization;
- Regularly collaborate with multidisciplinary teams that include, other designers, researchers, project managers, Information Technology (IT) staff, developers, content managers, business development staff and engineers.
Referência da oferta: 
- University degree in Engineering (preferred);
- Experience in Energy Sector (Natural Gas and Power) (preferred);
- Experience in Processes Optimization and Service Design;
- Knowledge of the liberalized market and its regulation a plus;
- Experience in functional optimization (e.g. minimization of errors and waste, reducing costs);
- Knowledge of SalesForce and/or TalkDesk;
- RPA knowledge (highly desirable).
Referência da oferta:  PortoPara responder a esta oferta clique aqui
#6646

O tratamento dos dados pessoais remetidos no âmbito desta candidatura, assim como dos documentos anexados, será efetuado no âmbito da Política de Privacidade da Multipessoal que pode ser consultada aqui

Competências:

Categoria de emprego: Outras [ Ver todos os empregos de Outras ]
Requisitos linguísticos:
Tipo de emprego:
Remuneração: Não especificado
Grau académico: não especificado
Anos de experiência: Não especificado
Localização do emprego: Porto Porto
Endereço: Porto
Tipo de empresa Empregador
Data de publicação: 2025-07-05 / Viewed 2096 times
Informação de contacto
Empresa: MULTIPESSOAL
TEXT_CMPFRM_ADDRESS: AV. DA LIBERDADE, Nº 211 ,LISBOA , Lisboa 1250-142 - Lisboa


Candidatura online